jueves, 7 de junio de 2012

El bellotero, por Alejandro Gómez Miguel


EXTREMADURA, LA CARA OCULTA DE LA TIERRA (Javier Feijóo) [Fragmento]

Esparcíos por to'l mundo, revolando su bandera
ergullosos como naide, de sé nacíos d'esta tierra,
asín son los extremeños qu'en la sangre de sus venas
llevan el barro balego que moldeó su nacencia.
[...]

PALRANDO DE REZIU N'ESTREMÑU (Cruz Díaz) [Fragmento]

[...]
Paeci mentira que angunus
jechin por tierra lo nuestru.
Esti mou del palral
que tuvun nuestrus agüelus
que es patrimoñu i coltura,
tesoru de nuestru puebru
que ai que cudia-lu de siempri,
defende-lu i protege-lu,
lo mesmu que las costumbris,
pinturas i decumentus,
arroyus, montis i ríus,
escritus i menumentus.
I assin devemus palral,
con muchu ergullu i sin mieu
i sabel que ablandu assina
(dezí-lu huerti i de reziu),
no es palral mal castellanu,
es palral bien estremeñu.


2 comentarios:

  1. Muy bueno, sí señor. Me encanta la pose del viejete, pero me gusta todavía más el gorro-bellota que tiene. Muy colorido.

    Por cierto, recuerdo que la última vez que viajé a Madrid me dijistes que había un dibujo en el blog para mí, pero al final se me pasó y pregunté cuál :S

    Besos y a seguir con los dibujitos.

    PD: ¿tienen los testículos de viejete ese aspecto? Parecen muy... jóvenes (los huevecillos).

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias. Quizás el señor no sea tan viejo, la verdad es que no pensé demasiado en sus testículos jeje.

    El dibujo que tengo para ti se titula "Orsini roses", el cual es fácilmente accesible en el blog. Un dibujo con una gran carga ideológica...

    Un abrazooo

    ResponderEliminar